На сітілайтах, метролайтах і білбордах столиці з’явилась соціальна реклама до 85-тих роковин Голодомору 1932-1933 років.
Виготовили і розмістили рекламу Український інститут національної пам’яті, Міністерство інформаційної політики та Київська міська державна адміністрація.
Візуальна складова цьогорічної інформаційної кампанії до 85-тих роковин Голодомору включає символічні образи. Серед яких: український військовий на тлі Меморіалу пам’яті жертв геноциду, свіча-куля та дівчинка з колосками.
Об’єднує ці символи цьогорічне гасло «Ми пам’ятаємо! Ми сильні!».
Голова Інституту Володимир В’ятрович коментує: «Руки дитини, яка двадцять років тому вперше запалила свічу пам’яті, стали руками солдата, які тримають автомат, захищають батьків. Очі, які тоді вмивалися сльозами від розповіді бабці про пережите у 1932–1933 роках, нині впевнено дивляться на ворога через приціл. Нація, яка в минулому єдналася в хвилини вшанування померлих у часи Голодомору, об’єдналася, аби захистити своє майбутнє, і створила потужну армію. Скорбота за вбитими предками дає сили захищати себе і нащадків».
Завантажити соціальну рекламу до 85-тих роковин, можна за посиланнями: для друку і для соціальних мереж.
Нагадаємо, 24 листопада відбудуться загальнодержавні жалобні заходи до 85-тих роковин Голодомору. О 16:00 пройде загальнонаціональна хвилина мовчання, після якої українці вдома та по всьому світу запалюватимуть свічки пам’яті у себе на вікнах чи біля меморіалів Голодомору.
Перегляньте проникливе відео «Де би ти не був…» до 85-тих роковин Голодомору за посиланням. Соціальний відеоролик знятий Young&Hungry Production за підтримки Міністерства інформаційної політики та за участі Українського інституту національної пам’яті і Центру досліджень визвольного руху.